Archiwum aktualności
<<< powrót do spisu archiwum
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
 
 
Stargard, dnia 18.08.2022 r.
 
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
 
Powiat Stargardzki, w imieniu którego działa Zarząd Dróg Powiatowych w Stargardzie
z siedzibą przy ul. Bydgoskiej 13/15, 73 – 110 Stargard, zwany dalej „Zamawiającym
”,
na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej mniejszej niż progi unijne na „Przebudowę ulicy Szczecińskiej w Stargardzie na odcinku od ulicy Wileńskiej do Placu Zgody” ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2022/BZP 00235780/01 w dniu 1 lipca 2022 r.
UZASADNIENIE
W przedmiotowym postępowaniu przed otwarciem ofert Zamawiający poinformował, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 12 000 000,00 zł brutto. W postępowaniu wypłynęły dwie oferty złożone przez firmę EUROVIA POLSKA S.A., Bielany Wrocławskie, ul. Irysowa 1, 55-040 Kobierzyce na kwotę 17 423 052,37 zł brutto oraz firmę STRABAG Sp. z o.o. ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków na kwotę 18 336 021,50 zł brutto.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej. W związku z powyższym, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, zostaje unieważnione w trybie art. 255 pkt 3 z dnia 11 września 2019 r.  Prawo zamówień publicznych, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
 
  
25.08.2022 07:31
<<< powrót do spisu archiwum