Archiwum aktualności
<<< powrót do spisu archiwum
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
 

 

 

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie:


„Modernizacja budynku biurowego przy ul. Bydgoskiej 13/15 w Stargardzie”

 

 

ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2022/BZP 00256402/01
w dniu 15.07.2022 r.

 

  1. Termin składania ofert – 01.08.2022 r. o godz. 10:00.
  2. Termin otwarcia ofert – 01.08.2022 r. o godz. 10:05.
  3. Kwota jaką Zamawiający zamierzają przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 399 998,00 zł brutto
  4. Nazwy, adresy wykonawców, ceny ofertowe oraz inne kryteria w kolejności otwieranych ofert:

 

Numer oferty

Nazwa i adres oferenta

Cena ofertowa brutto

Okres gwarancji

Nie wpłynęły żadne oferty

 

Komisja przetargowa

02.08.2022 22:05
<<< powrót do spisu archiwum